Lite som facebook!

💧
Vatten, vatten  gÄng pÄ gÄng tvÀttar jag hÀnder och dom blir bara torrare och torrare, nu har jag t o m sÄr pÄ hÀnderna. Kanske skulle jag gÄ över till sprit i stÀllet. Eller om jag dricker mer vatten för vi bestÄr ju av vatten.
 🐕🐕🐕
Inga hundar idag men jag skall i alla fall hÀmta Leia och vi skall Äka till Vika för Oliver och Leia ville leka idag ocksÄ. Det hÀr Àr faktiskt riktigt roligt och jag fÄr dricka kaffe tillsammans med Pernilla.
 
Oj jag har glömt att tvÀtta arbetsklÀderna, dagarna gÄr sÄ fort.
Â đŸŒĄïž
Brr -20° ute, nu tror jag bestÀmt termometern fÄtt fel signaler tur att det Àr nÀstan vindstilla i alla fall.Tycker -3° hade varit mer lagom. SÄ dÀr blev allt planerat instÀllt, undra hur min husvagn mÄr, fÄr vÀl göra en vÀnda till den. Kanske vakta Viktor en stund. Nja jobba mÄste jag göra 15.17 - 23.02.
 ☀
Men en hÀrlig sol skiner i alla fall. Ha det gott!
Over and out!
 
 
 
 
Till top