ja ja

😜         Kan bara inte lĂ„ta bli att titta och lyssna pĂ„ allt som har med nya regeringsbildningen att göra och följa allt som hĂ€nder pĂ„ tvn. Sitter nog snart sönder min gamla röda fĂ„tölj. Kan inte pĂ„stĂ„ att jag begriper allt som sades.
Kan bara konstatera att dÀr gick en förmiddag till framför tvn.
 
👋     Det Ă€r en klar fördel att jag mĂ„ste ut och gĂ„ med Ammie Ă€ven om det Ă€r grĂ„kallt ute ... 
 
Det blev en hÀrlig promenad i rask takt. Fin utsikt kan jag tycka ....
 
Nu skall jag bara köra buss resten av dagen, misstÀnker att det kan vara lite halt bitvis. SÄ fÄr vÀl ha tungan rÀtt i mun, först en tur till Orsa, rast för att Àta middag sedan en tur till VÄmhus, hem och passa en sovande Leia medan Jessica gÄr kvÀllsvÀnda med Ammie avslutar med en tur runt Sollerön-Vika. Kan inte annat Àn tycka det Àr ett bra skift, ja för mig i alla fall.
OVER AND OUT!
 
 
Till top