Men hur tiden bara rullar på ... hinner inte med.

Snart är ju april slut, vinterdäcken skulle varit av för länge sedan, men dom sitter kvar på bägge bilarna. Julgranen står kvar ute och julgardinerna i köket ja dom hänger där, snart är det ju midsommar ... eller först är det visst valborgsmässoafton och 1 maj, Kristi himmelfärdsdag, pingsthelg, morsdag, 6 juni svenska flaggans dag eller vad den nu kallas, skolavslutning ja sedan är det nog midsommar i alla fall. Mycke nu.....
 
Det är måndag igen, veckan som gått kan jag glömma en magbugg som ställde livet på "on hold" det blev te och rostad macka i tre dagar.
Missade en utedag med partybrudarna det blev fåtöljhäng i stället. Igår kunde jag jobba i alla fall, mycke trevligt bland annat turochretur Edsbyn, denna världsmetropol. Solen sken så fint även på mig vilket inte va så bra.
Måndag och arbetsdag som också varit solig, jo vi behöver solsken men inte jag då. En bra arbetsdag utan några avvikelser eller incidenter.
Ikväll är jag trött men det tycker jag man får vara efter ett arbetspass med ramtid över 12 timmar och inte vilade jag på rasten, för då började jag städa i garaget, oj vad bra det kändes.
 Så nu blev det kväller, så Godnatt kära vänner.
 
 
 
 
Till top